چیزهایی درهم

ساخت وبلاگ

حالا بهترم.. چراغ کوچکی در قلبم روشن شد.. رمانی را که تا نیمه خوانده بودم تمام کردم.. یک لحظه تصمیم گرفتم تسلیم نشوم.. هیچ کدام از چیزهایی که گفتم ارزش غمگینی ندارند.. فراموش می کنم.. از فردا هفته بهتری می سازم.. صبح ورزش می کنم.. نان تازه می خرم با پنیر و گردو.. متاسفانه دنیای خوبی نیست. آدم اینجا تنهاست و هر کس جز خودش کسی را ندارد.. خوب است که بابا رنج نمی کشد.. شاید حالا جای بهتری باشد..

چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 206 تاريخ : جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 20:13

آشپزی کردن می تواند شرایط را بهتر کند. پاستای گوجه فرنگی پختم. حالا اوضاع بهتر است. باید با کارم دوست شوم. تنهاتر از آنی هستم که خیال می کردم. هیچ کس حاضر نیست کاری برایم بکند و جز خودم کسی نیست. باید به خودم تکیه کنم. خواهر عکسی فرستاد و گفت ممکن است بخواهد با صاحب عکس ازدواج کند.. دلم لرزید.. ذوق زده هم شدم البته.. باید نگاهم را به مسائل عوض کنم.. فکر نکنم مجبورم. کارم می تواند به بهتر نوشتن کمک کند. همین کافی نیست؟ حالا بهترم.. با دکتر حرف زدم قرار شد هر روز یک نصف از قرصی که می خوردم بخورم.

چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 211 تاريخ : جمعه 19 آبان 1396 ساعت: 20:13

تو رفتی.. دیروز به تمام لحظه ها و حس های روزهای اول رابطه برگشتم.. حس تنهایی پیدا شد و دیدم تحمل حرف هایت را ندارم..  دور شدی.. خیلی دور.. گریه کردم.. حالا رفته ای و هیچ چیز چندان اهمیتی ندارد. باید صبور باشم و به قسمت های خوب زندگی فکر کنم. می خواهم وسائل ترشی بخرم و با سبزیجات رنگیِ قشنگ ترشی خوشمزه درست کنم.

نوشته شده توسط ستاره در 1:7 |  لینک ثابت   • 
چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 237 تاريخ : چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت: 11:22

حالا که به این خوبی کارش را تا لحظه های آخر رسانده برایش  خوشحالم. ذوق زده شدم.. شما که غریبه نیستید خودم هم دوست داشتم این روزها را ببینم و این لحظه ها را در کار خودم تجربه کنم.. نشد.. نشد و این غم انگیز است.  حالم خوب نیست. خوشحال نیستم. ت دیشب آم چیزهایی درهم...
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mchizhaiedarhama بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت: 11:22